بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استخدام آموزش پرورش 99

استخدام آموزش پرورش 99

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سرباز معلمان، نیروهای خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی هیچ تعهد استخدامی نداریم اما سوابق مؤثر تدریس برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود.

** برای سرباز معلمان، خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی هیچ تعهد استخدامی نداریم

* درخواست استخدام در آموزش و پرورش از سوی نیروهای نهضت بعد از سال 92، معلمان مدارس غیردولتی و سرباز معلمان است؟ آیا امکان استخدام دارند؟

برای سرباز معلمان، نیروهای خرید خدمات و برای معلمان مدارس غیردولتی هیچ تعهد استخدامی نداریم و هیچ قانون الزام آوری هم در این زمینه نداریم. نه تعهد داریم و نه قانونی که تکلیفی را برای ما مشخص کرده باشد. تکلیف قانونی ما در خصوص سه دسته شامل حق‌التدریس‌های قبل از 91، مربیان پیش‌دبستانی قبل از 91 و آموزشیاران و آموزش دهندگان قبل از 92 است.

تکلیف قانونی ما برای این سه دسته است که تا سال 1400 باید انجام شود. در این خصوص مصوبات مجلس برای ما ملاک است که مشخص کرده است که چطور باید انجام بگیرد. حدود 25 هزار نفر را امسال جذب می‌شوند که وارد فرایند تبدیل وضعیت شدند.

* آن گروه‌های دیگر نمی‌توانند در آزمون استخدامی سهمیه داشته باشند؟‌

مثل بقیه افراد باید در آزمون استخدامی شرکت کنند، اگر حد نصاب علمی را آوردند و برای مصاحبه آمدند، سوابق موثر تدریس برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود اما سهمیه نیست.

* روی سقف سنی نمی آید؟

برای این گروه، اخیرا در سیاست های کلی جذب نیرو که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد، گفتیم که اگر این افراد در آزمون شرکت کنند و حد نصاب را بیاورند، مدت دوران تدریسشان را از حداکثر سنشان کم می‌کنیم.

* برخی نیروهای سرایدار و خدماتی که در آموزش و پرورش جذب شدند، ادامه تحصیل دادند اما عنوان می‌کنند که امکان تبدیل وضعیت آنها نیست، چرا اینگونه است؟

اینکه یک نفر را به عنوان نیروی خدماتی جذب کنیم و او ادامه تحصیل دهد و وارد حرفه معلمی شود، مغایر و متضاد با جایگاه آموزش و حرفه معلمی است. افراد وقتی بر اساس نیاز وارد کار دولتی می شوند اگر بخواهند از این طریق وارد حرفه دیگر شوند، نمی توانیم برنامه ریزی نیروی انسانی مان را به صورت دقیق انجام دهیم.

بالاخره این افراد شرایط کاری را می دانستند و در این حیطه جذب شدند اما اینکه بیایند و با ارتقای مدرک تحصیلی خودشان بتوانند حیطه شغلی خودشان را عوض کنند چیزی نیست که بشود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده