بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جذب ۱۷ هزار و ۳۰۰ نیرو در دوره های مختلف تحصیلی در آزمون استخدامی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زرافشان اظهار کرد: تا ۶سال آینده در آموزش و پرورش کشور بیش از ۶۰۰هزار نیرو بازنشسته می شوند و بر این اساس سالانه یکصد هزار نفر باید در آموزش و پرورش کشور جذب شوند.

وی گفت: ما در برنامه ششم توسعه ، بحث توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی را به عنوان یک تکلیف قانونی داریم که باید ۵۰درصد دانش آموزان دوره متوسطه در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل شوند.

زرافشان با اشاره به جذب ۱۷هزارو ۳۰۰ معلم در دوره های مختلف تحصیلی در آزمون استخدامی در پیش رو، افزود: نظام آموزش و پرورش باید نیاز های روز را تامین کند و در آموزش هایی که به دانش آموزان داده می شود بر اساس نیازهای روز تدوین و ارائه شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی مربوط به هر سه دوره تحصیلی در آموزش و پرورش است و باید در جهت جذب نیروی متخصص و کارآمد تلاش کنیم.

وی در راستای استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی جاری، گفت: حساسیت بر روی پایه دوازدهم بسیار زیاد است و باید تمام لوازم آن پایه تامین شود تا با آرامش این پایه برای اولین سال تحصیلی مستقر شود.

زرافشان خاطر نشان کرد: خروجی آموزش و پرورش پایه دوازدهم است زیرا عملکرد آموزش و پرورش خود را در پایه دوازدهم نشان خواهد داد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش سهم دانش آموزان از کنکور در پایه دوازدهم را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: باید زمینه آموزش های لازم برای معلمان این پایه فراهم شود تا دانش آموزان با آمادگی کامل در پایه دوازدهم تحصیل کنند و به استقبال کنکور بروند.

وی اظهار داشت: آموزش و توانمندسازی معلمان باید مورد توجه قرار گیرد و آموزش های لازم در قالب دوره های کوتاه مدت و ضمن خدمت برای معلمان در تمام دوره ها انجام شود.

زرافشان با اشاره به اینکه دوره های لازم برای معلمان پایه دوازدهم در تابستان سال جاری برگزار می شود، گفت: مدیران شهرستان ها و مناطق باید تا پایان خرداد ماه فهرست اسامی دبیران پایه دوازدهم خود را در پورتال مرکز نیروی انسانی بارگذاری کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به امضای تفاهم نامه همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه محور برنامه درسی، کاردانی پیوسته، دوره های تربیت هنرآموز و استادکار مورد توجه قرار گرفته است.

زرافشان گفت: در شورای پذیرش دانشجو با دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شده است،  همه فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای می توانند بدون آزمون در سال ۹۷ وارد دانشگاه فنی و حرفه ای شوند.

وی، اظهار داشت: آموزش و پرورش همراه با کیفیت برای ما مهم است و باید به امر تربیت نیروهای با کیفیت در دستگاه تعلیم و تربیت تلاش مضاعف کنیم.

زرافشان، گفت: تصمیم آموزش و پرورش در مورد حذف آزمون های سمپاد در دوره اول متوسطه و حمایت های فرهیختگان و روانشناسان و والدین و دانش آموزان از این تصمیم یکی از تصمیمات تاریخی وزارت آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بیش از ۴۲۰ هزار دانش آموز در پایه دوازدهم مدارس سراسر کشور نسبت به دوره پیش دانشگاهی در سال تحصیلی آینده ساماندهی می شوند که جمعیت دانش آموزی این پایه به بیش از ۸۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

وبلاگ آگهی استخدام - estekhdam

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده